8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم از جذب معلمان براي مقطع ابتدايي و مدارس استثنايي و نيز مربيان بهداشت مدارس در تير ماه سال جاري خبر داد.
مصطفي اميني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در آزمون استخدامي آموزش و پرورش استان قم كساني كه از سال 79 به صورت حق‌التدريسي يا از سوي شركت‌هاي خدماتي 12 ساعت در هفته تدريس داشته‌اند و يا در نهضت سوادآموزي تدريس كرده‌اند، مي‌توانند شركت كنند.
وي با بيان اينكه مهلت ثبت نام در اين آزمون به پايان رسيده است، بيان داشت: بر اساس آخرين آمار ارائه شده تعداد 536 نفر براي شركت در آزمون استخدامي ثبت‌نام كرده‌اند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: اين آزمون سوم تير ماه سال جاري برگزار مي‌شود و پس از آن از اشخاص واجد شرايط مصاحبه به عمل خواهد آمد.
وي خاطرنشان كرد: كارت ورود به جلسه آزمون 28 تا 30 خرداد ماه سال جاري توزيع خواهد شد و شركت كنندگان براي دريافت كارت بايد به اداره‌كل آموزش و پرورش استان مراجعه كنند.
در استان قم 89 هزار و 88 دانش‌آموز در مقطع دبستان، 52 هزار و 845 نفر در مقطع راهنمايي و 40 هزار و 408 دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصيل مي‌كنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان